уторак, 8. септембар 2015.


Zdravo.  Ja sam Zoran Milić, rođen sada već davne 1969.godine u prelepom gradu na Nišavi.
diplomirani inženjer – master.  Preduzetnik.  Bloger.  Yogainstruktor. Majin suprug.  Boškov i Spomenkin sin. Jovanin tata. Večiti optimista.

To sam ja u nekoliko reči.

Verujem da uspeh zavisi samo od nas i da život čine male stvari koje nas ispunjavaju da bi smo bili srećni.
Upravo iz tog uverenja nastao je ovaj blog.
Negde na polovini studija, shvatio sam da sam sam odgovoran za sve što mi se dešava i što će mi se desiti.

Zbog toga sam, paralelno sa akademskim obrazovanjem, počeo da učim o principima uspeha, preduzetništva, marketinga, prodaje, poslovanja preko interneta, ličnog razvoja, i svih drugih veština i principa koji su bitni za poslovni i lični uspeh.
Sada se trudim da to znanje  i primenim u praksi.  A jedan od prvih koraka je stavljanje tog znanja na “uvid” široj javnosti.

Želim da sa Vama podelim ono što sam naučio, kao i ono što ću tek naučiti.
Neke od tema kojima ću se baviti na ovom blogu možete videti OVDE.
Ne bih preterano da dužim sa upoznavanjem.  Mislim da ćemo imati dovoljno vremena da se upoznamo kroz tekstove, a možda i kroz neku buduću saradnju.

Uvek me možete kontaktirati OVDE.  A možete me kontaktirati i preko neke od društvenih mreža.  Linkove možete videti u vrhu strane.

Drago mi je da ste ovde.  Iskreno se nadam da ćete uživati.
Zoran MilićZoran Milić